Städa, packa , sitta vid datan

Ursäkta mig för en väldigt förvirrande rubrik men jag ska förklara!

Idag har jag vart i skolan vi blev klara med låten och den blev himmlans bra ska säga! Igår såg det inte alls bra två dagar hade vi på oss och fixa text och musik med hjälp av Jamstudio. Vi var verkligen inte på humör igår alla vara stöniga mor varandra men efter att ha sovit och tänkt hur låten ska vara så ljusnade det till för oss tre tjejer imorgon ska vi uppträda och det ska bli bäst! Så klart att man är pirrig nu men tänk då imorgon på en schen mm mm inte kul! :) Men nu så håler jag på att städa rummet för jag åker till Pappa imorgon och sen måste jag packa och nu sitter jag ju vid datan och då gör jag ju inget av sakerna det är så typiskt lilla mig! Men nu måste jag sätta fart!!
Jag akn skriva ett eller två eller tre inlägg innan jag stänger av datorn sen haha!
Puss och kram vi ses ju på stan /// Chelsea! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0