Jag svarar på en läsarfråga

Ronja om Now the week's best days here ..:
Hej jag undrar en sak till Chelsea. Hur kan du skriva så bra på engelska jag tänkte på ditt namn det är ju amerikanskt kan det vara de kommer du från England eller något för du skriver verkligen asbra på engelska hoppas jag får ett svar snart. :)
Chelsea svarar: Ne ne ne jag kommer inte från England jag är 100% svensk. Men visst kan jag skriva på engelska det kan jag iallafall. Jag älskar det engelska språker och framförallt det Thailändska språket det är som att hör a gud prata ne men det är ett fint språk skulle jag vilja säga :) Och visst skriver jag lite bra men det där med " Now the week's best days here" blev ju bara lite fail.. Ha det bra nu Ronja.
Kram från Chelsea!!!

Kommentarer
Postat av: Micchie

Hejsan! Var gärna med och tävla på min blogg. Tävlingen heter Månadens blogg. Det är då jag utser vilken blogg jag tycker bäst om.

Vinnaren vinner en stort inlägg där jag tar med en fin blid och beskriver lite om bloggen!



Hoppas att du är med! :)



Sorry, om du tycker att såna inlägg är irriterade eller nått...:$

2011-10-17 @ 21:33:06
URL: http://micchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0